01-California-90Μετά από μια μακρά και αναγνωρισμένη καριέρα η California 1100 αφιερώνει στους φανατικούς της φίλους μια τελευταία υψηλής αξίας και σε περιορισμένο αριθμό έκδοση γιορτάζοντας  δύο σημαντικά γεγονότα:  τα 90ά της γενέθλια και τα 40 χρόνια από την πρώτη εμφάνιση του μοντέλου.

Το πρώτο μοντέλο V7 California λανσάρεται το 1971, και κατασκευάζεται εξ’ ολοκλήρου βασισμένο στα τεχνικά χαρακτηριστικά του V7 Special, με μοναδική διαφορά τη σέλα που ήταν άνετη σαν πολυθρόνα για να επιτρέπει στον αναβάτη να απολαμβάνει τη διαδρομή και εξαιρετική προστασία που χάριζε το μεγάλο φέρινγκ  που μαζί με τις πλαϊνές  βαλίτσες αποτελούσαν μέρος του στάνταρντ εξοπλισμού.

Μια συνταγή επιτυχίας που καρπός της η  μοτοσυκλέτα που αγαπήθηκε τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική κάνοντας  καριέρα στο L.A.P.D. (Los Angeles Police Department).

09-California-90Από την πρώτη της εμφάνιση, αυτή η μοτοσυκλέτα εξελίχθηκε χωρίς να παραβαίνει την αυθεντική φιλοσοφία της Moto Guzzi, λανσάροντας πολυάριθμες εκδόσεις σε κυβισμό από 750 σε 850 cc με τα μοντέλα T (1973) και T3 (1975), φημισμένα για το σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

Ο κινητήρας των 1000 κυβικών (948cc) έκανε την εμφάνισή του το 1981 με το νέο κινητήρα “τετράγωνης κεφαλής” στην California I, ενώ το κοινό θα έπρεπε να περιμένει μέχρι το 1994 για την σύγχρονη έκδοση 1100 κυβικών (1064 cc), όταν έκανε το ντεμπούτο της η California 1100i.

Περισσότερες από 50,000 μονάδες του δημοφιλούς μοντέλου βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής του Mandello del Lario μέχρι σήμερα.

Η νέα Moto Guzzi California 90 λανσάρει ένα ολοκαίνουργιο δίχρωμο  “Επετειακό μοντέλο”  που συνδυάζει το μεταλλικό πορτοκαλί “California” με το άσπρο “Diamante”.

04-California-90Το λογότυπο πάνω στο ντεπόζιτο που παραπέμπει στο γραφικό χαρακτήρα που χρησιμοποιούσε η Moto Guzzi στις αρχές του 1930,  τα χρόνια που σημάδεψε ο διάσημος αναβάτης  Omobono Tenni. Επιπλέον στοιχεία που παραπέμπουν στη Moto Guzzi του 1930 είναι η χειροποίητη δερμάτινη σέλα και η διακριτική ταμπέλα με τον αύξοντα αριθμό της τελευταίας συλλεκτικής έκδοσης California 1100.

Το επετειακό “Anniversario” δίνει έμφαση στους ακτινωτούς τροχούς, στα ατσάλινα πλαϊνά και στα φώτα ομίχλης, στοιχεία που έχει κληρονομήσει από την έκδοση Vintage μαζί με το φέρινγκ με την ατσάλινη στήριξη και το τιμόνι, εκτός από τις χαρακτηριστικά σκληρές πλαϊνές βαλίτσες με βελούδινο εσωτερικό και την ατσάλινη σχάρα στήριξης.

  • V-twin 90°, 4χρονος, 2βαλβίδες στον κύλινδρο, αερόψυκτος κινητήρας
  • Κυβισμός 1,064 cc
  • Μέγιστη ισχύς 73.4 hp @ 6,400 rpm
  • Mέγιστη ροπή 9.6 kg.m @ 5,000 rpm
  • Εξάτμιση με τριοδικό καταλυτικό μετατροπέα και αισθητήρα οξυγόνου (λ)
  • 5 ταχύτητες, πρωτεύουσα σχέση μετάδοσης με γρανάζια
  • Τελική σχέση μετάδοσης με άξονα (8/33) = 1:4,125
  • Ανάρτηση εμπρός τηλεσκοπικό υδραυλικό πιρούνι Marzocchi, Ø 45 mm, ρυθμιζόμενο σε συμπίεση και επαναφορά
  • Πίσω ανάρτηση αιωρούμενος βραχίονας ελαφρού κράματος με 2 αμορτισέρ ρυθμιζόμενης επαναφοράς
  • Φρένο εμπρός δύο πλευστοί δίσκοι από ανοξείδωτο ατσάλι 320 mm, με ακτινικές δαγκάνες Brembo 4 αντικρυστών εμβόλων
  • Φρένο πίσω δίσκος από ανοξείδωτο ατσάλι 282 mm, πλευστή δαγκάνα Brembo 2 παράλληλων εμβόλων. Συνδυασμένη πέδηση Μoto Guzzi Braking System.
  • Ελαστικά 110/90 VB 18″ (μπροστά) – 140/70 VB 17″ (πίσω)
  • Μήκος 2,380 mm/Πλάτος 815 mm/Ύψος 1,150 mm
  • Ύψος σέλλας 780 mm
  • Βάρος (στεγνό) 251 Kg
  • Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 19 l (ρεζέρβα 4 l)

[ blog.ebike.gr ]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...