sunΜέσα από το Υπουργείο αναφερόμαστε συχνά σε διαφημιστικές καμπάνιες που μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον. Θα λέγαμε όμως ότι κυρίως αυτές οι αναφορές μας έχουν σχέση με 2 κατευθύνσεις: διαφημίσεις με χιούμορ και διαφημίσεις με…σεξ. Και δεν είναι κακό αυτό θα προσθέταμε. Αλλωστε my men, πρόκειται για 2 από τα βασικά πιπέρια της ζωής μας. Υπάρχει και μια άλλη κατεύθυνση όμως, που πολύ πιο αραιά την αναφέρουμε, κυρίως γιατί είναι πολύ πιο δύσκολο να βρούμε άξιους αντιπροσώπους της. Η κατεύθυνση της διαφήμισης που σε συγκινεί.  Αυτή που χτυπάει μια χορδή μέσα σου μόλις τελειώσει αλλά και κάθε φορά που θα τη ξαναδείς , αυτή που μένεις άφωνος για λίγο να σκεφτείς, αυτή που σε ταξιδεύει ακόμα και όταν το ταξίδι της τελειώσει. Αυτή που σε κάνει να θες να σηκωθείς και να περπατάς, να βγεις στο μπαλκόνι και να φωνάζεις: “Keep Walking ρεεεεεεε!!!!”

Θα θέλαμε λοιπόν σήμερα, ημέρα μιας νέας πορείας για όλους μας, να αφιερώσουμε το editorial μας, σε μία τέτοια καμπάνια, ακόμα και αν κινδυνεύουμε να παρεξηγηθούμε από κάποιους γι’ αυτό. Τη νέα καμπάνια του Johnnie Walker “Walk with Giants“. Και θα το κάνουμε για 2 κυριως λόγους. Αφενός,θεωρούμε ότι είναι μία από τις πλέον “inspired & inspiring” καμπάνιες των τελευταίων χρόνων, αφετέρου, με ένα μήνυμα(”Keep Wlaking”) που παραμένει επίσης ένα από τα καλύτερα διαχρονικά μηνύματα στη ιστορία της διαφήμισης, είναι και τόσο δραματικά επίκαιρη.

Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν ανθρώποι όπως ο Lewis Hamilton, ο Richard Bransow, τον John Hegarty, τον Ozwald Boaeteng, ανθρώποι που κάποιους ξέρουμε, κάποιους όχι, σχεδόν σίγουρα όμως δεν ξέρουμε τη πραγματική τους ιστορία. Καθένας περιγράφει, με προσωπικό τρόπο την πορεία προς την εξέλιξη και την επιτυχία, τα συναισθήματα και τις εμπειρίες στη διάρκεια του ταξιδιού, τα κίνητρα που τον ενέπνευσαν να ακολουθήσει μια συγκεκριμένη διαδρομή, να προχωρήσει και να φθάσει εκεί που βρίσκεται σήμερα.

O PM είχε πρόσφατα τη χαρά και τη τιμή να παρεβρεθεί σε μία συνάντηση με ένα τέτοιο άνθρωπο. Εναν άνθρωπο που σπάνια γνωρίζει κανείς από κοντά, ίσως ποτέ δεν ακούει καν και γι’ αυτόν. Τον Ranulph Fiennes, τον πιο διάσημο εν ζωή εξερευνητή και ένα εκ των “γιγάντων” που παρουσιάζονται μέσα από τη νέα καμπάνια του Johnnie Walker “Walk with Giants”. Εναν άνθρωπο που γύρισε και γυρνάει τον κόσμο, ακόμα και στα 66 του χρόνια, κατακτώντας όρια που σε εμάς μοιάζουν ανυπέρβλητα, βάζοντας στόχους που σε άλλους θα έμοιαζαν ουτοπικοί, ζώντας τη ζωή όπως λίγοι άνθρωποι μπόρεσαν ποτέ, συνεχίζοντας να την περπατάει όπου κι αν κρύβεται στον κόσμο.

Ανάμεσα στα πολλά  που ο κύριος Fiennes ανέφερε, θα κρατήσουμε την απάντησή του, όταν ρωτήθηκε πως ξεπέρασε την υψοφοβία που έχει, ακόμα και όταν σκαρφάλωσε στο Εβερεστ. “Ολα είναι στο μυαλό σου” είπε ο κύριος Fiennes . “Οτι κι αν κάνεις, δεν πρέπει να κοιτάς κάτω, το χάος, πρέπει να κοιτάς ψηλά”, είπε, αναφερόμενος μάλιστα σε μία από τις περιπτώσεις που βρέθηκε να κοιμάται κολλημένος σε ένα βράχο με το γκρεμό από κάτω του. Και αυτό my men, είναι το μήνυμα των καιρών. Keep Walking!! Μη κοιτάτε κάτω, δείτε ψηλά, χαράξτε τη δική σας διαδρομή και περπατήστε. Περπατήστε μέχρι να φτάσετε στη δική σας κορυφή!!