adiverseΜία νέα, τεχνολογική, εμπειρία προσφέρει η Adidas σε συνεργασία με την Intel στους πελάτες του μεγαλύτερου καταστήματός της στο Λονδίνο, αυτό της Oxford Street. Πρόκειται για το “adiVERSE”, ένα τεράστιο touch-screen Virtual Footwear Wall (VFW) μέσα από το οποίο οι επισκέπτες του καταστήματος μπορούν να μάθουν περισσότερα για χιλιάδες μοντέλα της Adidas ακόμα κι αν αυτά δεν υπάρχουν στο συγκεκριμένο κατάστημα, να τα δούν από κάθε γωνία, να ζουμάρουν για να δουν λεπτομέρεις, αλλά και να παραγγείλουν το νέο adidas F50 adiZero miCoach κερδίζοντας μάλιστα ειδική έκπτωση γι’ αυτό. Το VFW κέρδισε πρόσφατα το βραβείο ”Retail Innovation of the Year” στη Μεγάλη Βρετανία και η χρήση του στο κατάστημα της Adidas μας δίνει μια μικρή γεύση από το πως θα είναι εμπειρία μας σε ένα κατάστημα στο μέλλον.