Υποτίθεται πως οι λέξεις «scooter» και «drag racing» δεν θα μπορούσαν να μπουν ποτέ στην ίδια πρόταση, μιας και οι μικρές μηχανές δεν είναι ακριβώς το προτιμώμενο είδος για αγώνες ταχύτητας.

Εκτός κι αν το αγωνιστικό μηχανάκι έχει πια την πενταπλάσια δύναμη και βάρος πούπουλου!

Έτσι ξεκίνησε λοιπόν τη ζωή του το custom αυτό θαυματάκι, σαν ένα σκούτερ Piaggio NRG, με κινητήρα 49 κυβικών και έτος κατασκευής εκεί στα μέσα της δεκαετίας του 2000.

Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing – Newsbeast

Μόνο που πλέον έχει φτάσει από τα 4 άλογα στα 20-30 και το βάρος του έπεσε μαγικά στα 56 κιλά. Και όλα έγιναν από την custom σκηνή της Κολονίας, εκεί που ο Nick Xiromeritis, σχεδιαστής αυτοκινήτων με εμπειρία σε Γαλλία και Ιαπωνία, είπε να κάνει τρέλες.

Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing – Newsbeast

Ο Xiromeritis συνεργάστηκε με τον Mirko Toth, την JvB Moto και την ANX Prototypes για να μετατρέψουν ένα οικονομικό σκούτερ σε ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό. Η ανακατασκευή ήταν φυσικά γενναία και δεν άφησε τίποτα όρθιο!

Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing – Newsbeast

Αυτό που έφτιαξαν είναι πράγματι ένα μικρό θηρίο σε δύο τροχούς, ένα απόλυτα διασκεδαστικό μηχανάκι που ανεβάζει τους παλμούς στα ύψη.

Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing – Newsbeast Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing – Newsbeast Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing – Newsbeast Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing – Newsbeast Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing – Newsbeast Έτσι έγινε ένα σκουτεράκι σωστό θηρίο για drag racing – Newsbeast

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR





Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *