Παρά το γεγονός ότι το Balamutti Workshop έχει μπει τώρα τελευταία στο στόχαστρο της custom σκηνής, οι Ρώσοι τα πάνε ιδιαιτέρως καλά στο να τραβούν τα φώτα της δημοσιότητας πάνω τους.

Η Balamutti έχει εγκαθιδρυθεί ως το Νο 1 γκαράζ να απευθυνθείς αν θες «πειραγμένη» Ducati, έχοντας επιδείξει ξανά και ξανά τη δημιουργική δίψα της για τα μηχανάκια που έρχονται από την Μπολόνια.

Λίγο μετά λοιπόν την αποκάλυψη της τρίτροχης εξαλλοσύνης για αγώνες στο χιόνι, ο οίκος μετατροπών από την Αγία Πετρούπολη ξαναχτυπά με το Strontium.

Μια Monster S4R πήρε από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, το θρυλικό σήμερα superbike των 996 κυβικών που έσωσε εμπορικά την Ducati από τις οικονομικές περιπέτειες.

Η Balamutti έπαιξε με μια Ducati S4R αποδίδοντας ένα θηρίο σε δύο τροχούς – Newsbeast

Ο κινητήρας απέκτησε το θεόρατο Garrett GT35 τούρμπο, σε έναν κατασκευαστικό άθλο που έβαλε τους Ρώσους σε μεγάλους μπελάδες.

Η Balamutti έπαιξε με μια Ducati S4R αποδίδοντας ένα θηρίο σε δύο τροχούς – Newsbeast

Πλάι στο νέο σύστημα εξάτμισης, βλέπουμε πως η χαρακτηριστική ουρά της Monster εξαφανίστηκε. Όλο το bodywork αντικαταστάθηκε από ένα πανέμορφο kit της ιταλικής Paolo Tex, που έχει παρουσιάσει κατά καιρούς απίθανα χειροποίητα κοστούμια για τις Monster.

Η Balamutti έπαιξε με μια Ducati S4R αποδίδοντας ένα θηρίο σε δύο τροχούς – Newsbeast

Η Balamutti το πείραξε όμως κι αυτό, ολοκληρώνοντάς το με το μοναδικό αυτό φινίρισμα σε μπλε και τιρκουάζ τόνους.

Η Balamutti έπαιξε με μια Ducati S4R αποδίδοντας ένα θηρίο σε δύο τροχούς – Newsbeast

Όλες οι άλλες μετατροπές έχουν πολύ ανθρακόνημα εντός τους και φέρουν τη σφραγίδα της. Μια σφραγίδα που γίνεται ολοένα και πιο χαρακτηριστική





Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *