Η BMW ανακοίνωσε νέες εισαγωγικές εκδόσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων των Σειρών 3 και 5. Και στις δύο σειρές θα προστεθούν δύο ακόμα μοντέλα με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από τον Μάρτιο του 2021. Οι νέες εκδόσεις της Σειράς 3 Sedan και Touring καθώς και της Σειράς 5 Sedan και 5 Series Touring, υιοθετούν την 4η γενιά της τεχνολογίας eDrive.

Τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα έχουν τα απαραίτητα προσόντα για να προσελκύσουν περισσότερα target groups στην ηλεκτροκίνηση. Μόνο στη γκάμα της Σειράς 3, θα διατίθενται ήδη τέσσερις plug-in υβριδικές εκδόσεις, από τις οποίες τρεις με προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης xDrive. Η Σειρά 5 θα περιλαμβάνει πέντε εκδόσεις που θα συνδυάζουν σπορ χαρακτήρα, καθημερινή χρηστικότητα και καταλληλότητα για ταξίδια με ηλεκτροκίνηση μηδενικών ρύπων. Τρία από αυτά διατίθενται με σύστημα τετρακίνησης (AWD), στάνταρ ή προαιρετικά.

Η νέα γκάμα περιλαμβάνει τις εξής εκδόσεις: BMW 320 e Sedan, 320 e Touring, 320 e xDrive Touring, 520 e Sedan και 520 e Touring.

Το plug-in υβριδικό σύστημα των νέων εισαγωγικών εκδόσεων περιλαμβάνει έναν 2λιτρο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα με 163 ίππους, με έναν ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων και συνδυαστική ισχύ 204 ίππων. Η ελεγχόμενη αλληλεπίδραση μεταξύ θερμικού κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση με μικρή κατανάλωση.

Οι δύο κινητήρες παρέχουν την ισχύ τους στους πίσω τροχούς μέσω του 8τάχυτου κιβωτίου Steptronic ή, και στους τέσσερις τροχούς, ανάλογα με τις απαιτήσεις, με τη βοήθεια του συστήματος xDrive. Πέραν της συνολικής ισχύος των 204 ίππων που παράγει το σύστημα, η άμεση απόκριση του plug-in υβριδικού συστήματος και η μέγιστη ροπή των 350 Nm διασφαλίζουν υψηλή ικανότητα επιτάχυνσης (0-100) και σπορ χαρακτηριστικά οδήγησης.

Σβέλτες επιδόσεις – Ηλεκτρική αυτονομία

Η νέα 320e Sedan επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,6″ και αγγίζει την τελική ταχύτητα των 225 χλμ./ώρα. Οι αντίστοιχες τιμές για την 320e Touring είναι 7,9″ και 220 χλμ., ενώ για την 320e xDrive Touring είναι 8,2″ και 219 χλμ. αντίστοιχα. Η νέα 520e Sedan έχει επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ώρα σε 7,9″ και τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα, ενώ η 520e Touring ολοκληρώνει τα 0-100 σε 8,2″ και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 218 χλμ.

Στο πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης, τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα και των δύο σειρών μπορούν να αναπτύξουν τελική ταχύτητα 140 χλμ./ώρα.
Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου προσφέρουν ενεργειακό περιεχόμενο 12,0 kWh και χωρητικότητα 34 Ah και η ηλεκτρική αυτονομία (WLTP) είναι από 48 μέχρι 57 χλμ. για την 320e Sedan, 46-54 χλμ. για την 320e Touring, 41-55 χλμ. για την 520e Sedan και 45-51 χλμ. για την 520e Touring.

Στον δρόμο, η μπαταρία υψηλής τάσης είναι ιδιαίτερα αποδοτική χάρη στην ανάκτηση ενέργειας μέσω πέδησης. Με τα δύο καλώδια φόρτισης (βασικός εξοπλισμός), μπορεί επίσης να φορτίζεται σε μία συμβατική οικιακή πρίζα καθώς και σε επιτοίχιο φορτιστή (wallbox) και δημόσιους σταθμούς φόρτισης. Η μπαταρία υψηλής τάσης φορτίζεται με 3,7 kW (το μέγιστο) από 0 στο 80% της συνολικής της χωρητικότητας σε 2,6 ώρες και από 0 στο 100% σε 3,6 ώρες.

Πλούσιος εξοπλισμός

Το Live Cockpit Plus συμπεριλαμβανομένου του Connected Package Professional, ανήκει στο βασικό εξοπλισμό των νέων plug-in υβριδικών μοντέλων και επιτρέπει στους οδηγούς να χρησιμοποιούν πολυάριθμες ψηφιακές υπηρεσίες, μερικές από τις οποίες είναι ειδικά σχεδιασμένες για ηλεκτροκίνηση. Με τις ψηφιακές υπηρεσίες eDrive Zone και BMW Points, προσφέρονται πρόσθετα κίνητρα και ευκαιρίες στους οδηγούς των plug-in υβριδικών μοντέλων BMW για συχνή χρήση του προγράμματος ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων, και συμβολή στη μείωση των εκπομπών CO2 και θορύβων σε κέντρα των πόλεων.

Όταν ένα όχημα εισέρχεται στο κέντρο μιας πόλης που αναγνωρίζεται ως eDrive Zone με τη βοήθεια της τεχνολογίας geo-fencing μέσω GPS, το σύστημα ελέγχου του plug-in υβριδικού συστήματος ενεργοποιεί αυτόματα το πρόγραμμα αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Εκτός από τις επίσημες αστικές περιβαλλοντικές ζώνες στη Γερμανία, οι eDrive Zones περιλαμβάνουν επίσης αστικές περιοχές σε πολλές ακόμα Ευρωπαϊκές χώρες. Συνολικά, η υπηρεσία BMW eDrive Zone μπορεί ήδη να χρησιμοποιείται σε περισσότερες από 80 Ευρωπαϊκές πόλεις.

Επίσης, με το πρόγραμμα BMW Points, η εταιρεία δημιουργεί πρόσθετα κίνητρα (συλλογή πόντων) για χρήση της ηλεκτροκίνησης. Για κάθε χιλιόμετρο που διανύει αμιγώς με ηλεκτροκίνηση, ο οδηγός πιστώνεται με ένα πόντο. Στις περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί ως BMW eDrive zones, η χρήση ηλεκτροκίνησης επιβραβεύεται με διπλάσιους πόντους. Οι πόντοι που συλλέγονται, στη συνέχεια, μετατρέπονται σε ένα πιστωτικό υπόλοιπο, το οποίο εξαργυρώνεται στους δημόσιους σταθμούς φόρτισης της υπηρεσίας BMW Charging κατά τη φόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης. Οι υπηρεσίες eDrive Zones και Points προσφέρονται επίσης στάνταρ με τα νέα plug-in υβριδικά μοντέλα των Σειρών 3 και 5.

Ευρυχωρία και Ευελιξία

Η μπαταρία υψηλής τάσης των νέων plug-in υβριδικών εκδόσεων είναι εγκατεστημένη κάτω από τον πάγκο των πίσω καθισμάτων για εξοικονόμηση χώρου. Αυτό σημαίνει ότι η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών των Sedan και Touring είναι σχεδόν πλήρως ωφέλιμη, με 375 λίτρα στην 320e Sedan και 410 λίτρα στην 520e Sedan. Στην 320e Touring, η αποθηκευτική ικανότητα μπορεί να αυξηθεί από 410 στα 1.420 λίτρα και από 430 στα 1.560 λίτρα στην 520e Touring. Το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο τρέιλερ είναι 1.500 κιλά για τα μοντέλα της Σειράς 3 και 1.700 κιλά για τα μοντέλα της Σειράς 5.

Η ευρυχωρία συμβάλλει στην ευελιξία των plug-in εκδόσεων, όπως και η φιλοσοφία κίνησης με τους δύο κινητήρες. Χάρη στο ρεζερβουάρ καυσίμου 40 λίτρων στα μοντέλα της Σειράς 3 και 46 λίτρων στα μοντέλα της Σειράς 5, εξασφαλίζεται υψηλή αυτονομία, που σημαίνει ότι είναι κατάλληλα για μακρινά ταξίδια.

Ασφάλεια

Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις των Σειρών 3 και 5 εφοδιάζονται επίσης με ενεργή προστασία πεζών, στάνταρ. Όταν το όχημα κινείται ηλεκτρικά με ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα, παράγεται ένας χαρακτηριστικός ήχος σχεδιασμένος ειδικά για ηλεκτροκίνητα μοντέλα για να καταστήσει αντιληπτό το όχημα στους άλλους χρήστες του δρόμου, χωρίς να είναι ενοχλητικός για τους επιβάτες.

Τα σπορ χαρακτηριστικά των νέων plug-in υβριδικών μοντέλων αναβαθμίζονται με ειδικές βελτιώσεις (tuning) και στοχευμένη αναμετάδοση του ήχου του κινητήρα μέσω του ηχοσυστήματος, με την άμεση και ακριβή απόκριση του γκαζιού και το ειδικό πρόγραμμα αλλαγών του 8ταχυτου κιβωτίου Steptronic, μεταξύ των οποίων και τα κατεβάσματα σχέσεων για αυξημένο φρένο κινητήρα.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης αυτόματο σύστημα κλιματισμού (A/C) με εκτεταμένες λειτουργίες (520e Sedan, 520e Touring) ή αυτόματο A/C (320e Sedan, 320e Touring) και βοηθητικό καλοριφέρ και A/C. Η καμπίνα του αυτοκινήτου μπορεί να θερμαίνεται ή να ψύχεται εκ των προτέρων, ανάλογα με τις απαιτήσεις. Έτσι διασφαλίζονται ευχάριστες θερμοκρασίες πριν την εκκίνηση ακόμα και με χαμηλή φόρτιση της μπαταρίας. Η ενεργοποίηση της ρύθμισης της θερμοκρασίας (pre-conditioning) μπορεί να γίνει από απόσταση μέσω του My BMW App και ενός smartphone.

Νίκος Τσάδαρης



Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *