Για τον τίτλο της εταιρείας GRIZO & PRASINO που εδρεύει στην Κομοτηνή αλλά και τον τρόπο λειτουργίας της μίλησε Αγγελική Δράκου, συνιδρύτρια της Εταιρείας Καλλιέργειας και Εμπορίας Βιολογικών Βοτάνων, στην εκπομπή «In Business» με τη Μαρία Σμιλίδου και τον Παύλο Πανταζόπουλο, στο κανάλι της Ναυτεμπορικής.
Αρχικά η κ. Δράκου εξήγησε ότι επέλεξαν τον συγκεκριμένο τίτλο για την εταιρεία, «Γιατί το χωράφι το χειμώνα είναι γκρίζο, το καλοκαίρι είναι πράσινο και επειδή εμείς οι ιδρυτές της εταιρείας είμαστε και ζευγάρι. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε και τις γκρίζες αλλά και τις πράσινες στιγμές μας».
«Στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο το επιχειρείν»
Ενώ συμπλήρωσε πως «Επίσης ζούμε στην Ελλάδα που είναι πολύ ωραία χώρα, αλλά που είναι πολύ δύσκολη για το επιχειρείν ειδικά στον αγροδιατροφικό τομέα. Αλλά κυρίως γιατί θέλουμε οι άνθρωποι να χρησιμοποιούν τα βότανα και στις γκρίζες και στις πράσινες στιγμές τους. Να μην τα θυμούνται μόνο όταν είναι άρρωστοι, να τα αναζητούν όταν θέλουν να νιώσουν καλύτερα, αλλά να υπάρχουν στην καθημερινότητά τους έτσι ώστε να μπορέσουν να τους βοηθήσουν σε καθημερινό επίπεδο».
Μιλώντας για το πως λειτουργεί η εταιρεία και γιατί επέλεξαν να ασχοληθούν με τα βότανα η κ. Δράκου ανέφερε ότι «πρόκειται για μία καθετοποιημένη μονάδα, με τα καλά της και τα κακά της ιδέας αυτής, και καλλιεργούμε βιολογικά βότανα, πολλά διαφορετικά. Βασικός πυλώνας είναι το χωράφι και η δική μας ποιοτική παραγωγή, δεν κάνουμε εκπτώσεις σε αυτούς τους τομείς, δεν κάνουμε μονοκαλλιέργεια. Κάνουμε και εφαρμόζουμε αγρο-οικολογικές μεθόδους, οπότε μας ενδιαφέρει πολύ το κομμάτι της πρώτης ύλης».
Στροφή σε φυσικές λύσεις και σε θρεπτικότερα τρόφιμα
Επιπλέον αναφερόμενη στην ποιότητα υπογράμμισε ότι «Η ποιότητα να είναι αυτή η οποία θα μας διαφοροποιήσει στο τελικό προϊόν. Από κει και πέρα αποξηραίνουμε, αναμειγνύουμε, φτιάχνουμε βοτανικά μείγματα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε τσάι. Εμφιαλώσαμε κιόλας τσάι από βότανα χωρίς πρόσθετα, χωρίς συντηρητικά, χωρίς αρωματικές. Φέρνουμε τα βότανα κάπως στο lifestyle το σημερινό, για να μπορέσουμε να τα αποκόψουμε από την ιδέα του ότι, τα βότανα είναι κάτι παραδοσιακό, τα πίνουμε μόνο στο χωριό μας όταν είμαστε άρρωστοι, αλλά αρχίζουμε να κάνουμε τα βότανα θελκτικά και εύκολα για καθημερινή χρήση. Έχουμε μία ευρεία γκάμα, γιατί ακριβώς υπάρχει αυτή η τάση στην κοινωνία, η στροφή σε φυσικές λύσεις και σε θρεπτικότερα τρόφιμα, οπότε έχουμε πελάτες και Φαρμακεία, έχουμε το δικό μας e-Shop και κάνουμε και λίγες εξαγωγές.
Τέλος μιλώντας για τη συμμετοχή της στο πρόγραμμα EWA (Empowering Women in Agrifood) και τον διαγωνισμό όπου κέρδισε βραβείο για τα προϊόντα Veggie Cuppa, σχολίασε ότι «Κέρδισα και την δικτύωση που είναι πολύ σημαντική κέρδισα και το να έρθω σε επαφή με άλλες ιδέες, που αυτή τη στιγμή στον τομέα της αγροτοδιατροφής είναι καινοτόμες και που ενδεχομένως σε λίγα χρόνια θα έχουν εφαρμογή στην χώρα».
Αναφορικά με τον διαγωνισμό συμπλήρωσε πως «Στο διαγωνισμό παρουσίασα μια ιδέα η οποία είναι ένα mega project για ροφήματα σε πυραμιδάκι, τα οποία όμως αποτελούνται, όχι μόνο από βότανα, αλλά κι από λαχανικά υψηλής θρεπτικής αξίας, με συγκεκριμένο τρόπο καλλιέργειας. Το οποίο θα είναι ένα σούπερ food, ένα συμπλήρωμα διατροφής φυσικό, χωρίς εργαστήριο, χωρίς χημικά που θα θυμίζει σε γεύση την σούπα, άλλα που θα μπορούσες να το πιεις στο γραφείο, χωρίς να πάρεις θερμίδες κάνοντας την κίνηση που κάνεις απλώς για το τσάι. Στην ουσία προσπάθησα απλά να λύσω ένα πρόβλημα που είναι πραγματικό στην καθημερινή μας ζωή».