Το DR800 ήταν ένα dual-sport της Suzuki που αντλούσε απευθείας έμπνευση από τα αγωνιστικά της ιαπωνικής φίρμας για το Ράλι Ντακάρ εκεί στα τέλη της δεκαετίας του 1980.

Κι ενώ η Suzuki είχε υποσχεθεί κάποια στιγμή να αναβιώσει το «μεγάλο DR», ο Renato Frateschi της βραζιλιάνικης Frateschi Garage αποφάσισε να μην περιμένει τους Ιάπωνες, φτιάχνοντας τη δική του εκδοχή για ένα σύγχρονο DR800 με εξόφθαλμη street-tracker έμφαση.

Ανακατασκευάζοντας πλήρως τον κινητήρα, ο Frateschi αντικατέστησε το καρμπιρατέρ με ένα χειροποίητο σύστημα ψεκασμού καυσίμου, άλλαξε και επαναπρογραμμάτισε το ECU και χάρισε στο δίτροχο σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα.

Τέτοια πράγματα κάνει ένα καλό custom γκαράζ όταν έχει όραμα – Newsbeast

Τα οποία συνδέονται πλέον μέσω Bluetooth στο κινητό του αναβάτη, έχοντας διαθέσιμες όλες τις μετρήσεις για τον δρόμο, αλλά και ενσωματωμένο GPS.

Τέτοια πράγματα κάνει ένα καλό custom γκαράζ όταν έχει όραμα – Newsbeast

Χέρι έβαλε σε όλα, διατηρώντας πάντως σχεδόν άθικτη την αυθεντική αισθητική του DR800.

Τέτοια πράγματα κάνει ένα καλό custom γκαράζ όταν έχει όραμα – Newsbeast

Το σύνολο ολοκληρώθηκε με τροποποιημένο ντεπόζιτο από μια Honda CB400, εξάτμιση από ανοξείδωτο ατσάλι, φρένα Brembo, αναρτήσεις Sachs, LED παντού, ανεστραμμένα πιρούνια και πράγματα που βγήκαν ακόμα και από 3D printer.





Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *