Στα ναυπηγεία έχουν επιστρέψει οι ναυτιλιακές εταιρείες, κυρίως για να παραγγείλουν νέα containerships.

Μετά το «ρηχό» για τη ναυπηγική βιομηχανία 2020, εξαιτίας κυρίως των παρενεργειών που δημιούργησε η πανδημία, η πρωτοφανής ανοδική πορεία των ναύλων στα containerships, που ξεκίνησε πέρσι το καλοκαίρι και η σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά, έχει δημιουργήσει το «αδιαχώρητο» στις ναυπηγικές κλίνες της Ν. Κορέας, της Κίνας και της Ιωπανίας, που έχουν και τη μερίδα του λέοντος στον τομέα.

Η συγκεκριμένη κατάσταση είναι και ένας από τους λόγους που οι εφοπλιστές δεν έχουν στραφεί και σε νέες ναυπηγήσεις για bulk carriers μέσα στο χρόνο, παρά το γεγονός ότι και η ναυλαγορά χύδην ξηρού φορτίου, από τον Γενάρη και μετά κινείται εξίσου εντυπωσιακά.

«Δεν υπάρχουν ανοικτές ημερομηνίες πριν από το 2024», είναι η απάντηση που λαμβάνουν οι ναυτιλιακές εταιρείες που ερευνούν την πιθανότητα επένδυσης σε νεότευκτα bulker.

Σύμφωνα με τα στοιχεία των Clarksons την περίοδο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2021, παραγγέλθηκαν 1.060 πλοία συνολικής χωρητικότητας 85,6 εκατ. dwt. Αριθμός που αντιπροσωπεύει αύξηση κατά 100%, σε όρους χωρητικότητας dwt, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020.

Οι παραγγελίες containerships την περίοδο Ιανουαρίου-Αυγούστου ανήλθαν σε 386 πλοία, μεταφορικής ικανότητας 3,4 εκατ. teu. Παράλληλα όμως ανεβαίνουν και οι τιμές με τις τιμές για τη ναυπήγηση ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, 15.500 teu έφτασε 147,5 εκατ. δολάρια στα τέλη Αυγούστου, καταγράφοντας αύξηση κατά 39% από τις αρχές της χρονιάς.





Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *