Σποτ με επίκεντρο το ζήτημα της ακρίβειας και του κόστους στέγασης έδωσε το Σάββατο στη δημοσιότητα ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, στο κανάλι του iSYRIZA στο YouTube.

Το βίντεο ξεκινάει με πλάνα από επίσκεψη του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ που εναλάσσονται με διάφορες δηλώσεις του για το θέμα της ακρίβεις, όπως «Ξέρω πόσο δύσκολο είναι να πηγαίνετε σούπερ μάρκετ και να βλέπετε τις τιμές να ανεβαίνουν» και «Δεν θα λύσουμε το πρόβλημα από τη μία στιγμή στην άλλη».

Στο σποτ παρουσιάζονται δημοσιεύματα για την αύξηση των τιμών στο σούπερ μάρκετ, ενώ ακολουθεί απόσπασμα και πάλι από δήλωση του πρωθυπουργού που αναφέρει πως γνωρίζει ότι (η ακρίβεια) δοκιμάζει κάθε νοικοκυριό. «Ξέρει αλλά τι κάνει», διερωτάται το σποτ και απαντάει με δήλωση του κ. Μητσοτάκη: «Μόνιμη μείωση τιμών κατά 5% για έξι μήνες».

Στο σποτ αναφέρεται επίσης ότι η Ελλάδα είναι «πρωταθλήτρια» στο κόστος στέγασης και πως «το 27% του πληθυσμού της χώρας επωμίστηκε κόστος στέγασης άνω του 40% του διαθέσιμου εισοδήματος του» και πως «το αντίστοιχο ποσοστό πληθυσμού στη ζώνη του Ευρώ διαμορφώθηκε σε 9,4%».



Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *