Ο νεαρός Φινλανδός Κάλε Ροβάνπερα (Toyota) πρώτευσε στο τέταρτο ράλι του παγκόσμιου πρωταθλήματος WRC αυτή τη σεζόν, νικώντας σήμερα (26/6) στο Ράλι της Κένυας κι αυξάνοντας το προβάδισμά του στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Στα 21 του χρόνια του ο Ροβάνπερα επιβεβαιώνεται ως ο άξιος διάδοχος των Γάλλων Σεμπαστιέν Λεμπ και Σεμπαστιέν Οζιέ, που έχουν κατακτήσει μαζί 17 τίτλους τα τελευταία 18 χρόνια (9 ο Λεμπ, 8 ο Οζιέ). Αν μάλιστα ο Σκανδιναβός στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής στο τέλος της σεζόν, θα ήταν μακράν ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC στην Ιστορία.

Οι δύο Γάλλοι ήταν επίσης παρόντες στην Κένυα, όπου έτρεξαν ο Λεμπ για τη Ford και ο Οζιέ, νικητής της διοργάνωσης πέρυσι, για την Toyota. Όμως, ο Λεμπ αντιμετώπισε μηχανικές δυσλειτουργίες και ο Οζιέ έχασε όλες τις πιθανότητες μετά από το λάστιχο που έπαθε την Παρασκευή, ενώ ήταν επικεφαλής.

Ο Ροβάνπερα τερμάτισε μπροστά από τους «ομόσταβλούς» του στη γιαπωνέζικη ομάδα, τον Βρετανό Έλφιν Έβανς και τον Ιάπωνα Τακαμότο Κατσούτα, ενώ ο Οζιέ τερμάτισε σε πάνω από 2 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα μετά τον Φινλανδό.

Η Hyundai είδε τον Βέλγο οδηγό της Τιερί Νεβίλ στην 5η θέση, παρά την ποινή δέκα λεπτών που του επιβλήθηκε επειδή δεν πέρασε τη γραμμή τερματισμού της 13ης ειδικής το Σάββατο, μετά από πρόσκρουση σε δέντρο.

Ο Εσθονός Οτ Τάνακ, παγκόσμιος πρωταθλητής το 2019, είχε σπάσει έναν άξονα άξονα λίγες ώρες νωρίτερα και αποσύρθηκε. Ο Τάνακ, νικητής του προηγούμενου Ράλι της Σαρδηνίας, θα είναι σε θέση να πάρει την εκδίκησή του στην επόμενη διοργάνωση, στα μέσα Ιουλίου «εντός έδρας» (Εσθονία), αλλά θα δυσκολευτεί να προλάβει τον Ροβάνπερα στο πρωτάθλημα.

Να σημειωθεί επίσης η επίδοση του Έλληνα βετεράνου Ιορδάνη Σερδερίδη, που στα 58 χρόνια του και για μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του στο κορυφαίο επίπεδο, στο WRC, τερμάτισε 7ος με το Ford του, περισσότερο από 30 λεπτά πίσω από τον Ροβάνπερα, που είναι νεότερός του κατά 37 χρόνια!

Από εκεί και ύστερα, την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν -κατά σειρά αναφοράς- οι: Κρεγκ Μπριν (Ιρλανδία/M-Sport Ford), Ιορδάνης Σερδερίδης (Ελλάδα/Ford), Σεμπαστιέν Λεμπ (Γαλλία/M-Sport Ford), Καγετάν Καγετάνοβιτς (Πολωνία/Skoda), Όλιβερ Σόμπεργκ Oliver Solberg – Elliot Edmondson (Σουηδία/Hyundai).

Ο επόμενος αγώνας είναι το Ράλι Εσθονίας, που θα διεξαχθεί στο διάστημα 14-17 Ιουλίου.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ

 1. Κάλε Ροβάνπερα    (Φινλανδία/Toyota) 145 βαθμοί

 2. Τιερί Νεβίλ       (Βέλγιο/Hyundai)    80

 3. Οτ Τάνακ          (Εσθονία/Hyundai)   62

4. Τακαμότο Κατσούτα (Ιαπωνία/Toyota)    62

 5. Κρεγκ Μπιν        (Ιρλανδία/Ford)     60

 6. Έλφιν Έβανς       (Βρετανία/Toyota)   57

 7. Σεμπαστιέν Λεμπ   (Γαλλία/Ford)       35* 

 8. Σεμπαστιέν Οζιέ   (Γαλλία/Toyota)     34*

 9. Ντάνι Σόρντο      (Ισπανία/Hyundai)   34

10. Γκας Γκρίνσμιθ    (Βρετανία/Ford)     28

* Οι Λεμπ και Οζιέ δεν συμμετείχαν σε όλους τους αγώνες της σεζόν, το 2022.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ

1. Toyota       246 βαθμοί

2. Hyundai      184

3. M-Sport/Ford 144

Πηγή: AFP





Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.