Οι πιο αδύναμες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης αντιμετωπίζουν αυξημένο κίνδυνο κατάρρευσης αυτόν τον χειμώνα, καθώς πλέον τα κράτη εστιάζουν αλλού οικονομικά πακέτα στήριξης, εν αντιθέσει με κονδύλια που διάθεσαν κατά την πανδημία, σύμφωνα με αναλυτές της Sanford Bernstein.

Μετά την πανδημία, οι αερομεταφορείς αντιμετωπίζουν τώρα μια συμπίεση από το υψηλότερο κόστος καυσίμων και εργασίας σε συνδυασμό με εποχιακή μείωση των ταξιδιών, δήλωσαν οι αναλυτές σε επενδυτικό σημείωμα τη Δευτέρα. Αυτό συμβαίνει ακριβώς τη στιγμή που οι κυβερνήσεις αγωνίζονται να ανταποκριθούν στους αυξανόμενους λογαριασμούς των νοικοκυριών.

Οι μικρότερου βεληνεκούς αεροπορικές εταιρείες στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη θα είναι πιο ευάλωτες, δήλωσαν οι αναλυτές της Bernstein, Alex Irving και Clementine Flinois, επικαλούμενοι ένα νέο μοντέλο για την αξιολόγηση του κινδύνου χρεοκοπίας ανάλογα με τα επίπεδα ανταγωνισμού και χωρητικότητας, τα δρομολόγια και το πιθανό κόστος από τη μίσθωση και την αντικατάσταση αεροπλάνων.

Οι έξι κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες της Ευρώπης αντιμετωπίζουν αμελητέο κίνδυνο, αναφέρει η Bernstein, με τους ειδικούς χαμηλού κόστους Ryanair Holdings, EasyJet και Wizz Air Holdings να διατηρούν τις αξιολογήσεις πιστοληπτικής ικανότητας επενδυτικού επιπέδου και τους ομίλους παλαιού τύπου Air France-KLM, IAG, και Deutsche Lufthansa να βασίζονται στην κρατική βοήθεια εάν απαιτείται.

Οι πιο εκτεθειμένοι αερομεταφορείς περιλαμβάνουν μια αεροπορική από την Κύπρο και δύο από την Αλβανία, καθώς και αεροπορικές εταιρείες με έδρα τη Λευκορωσία, τη Βουλγαρία, την Τσεχία, τη Γεωργία, τη Μολδαβία και τη Ρουμανία.

Αυτό θα ευνοήσει τους ισχυρότερους παίκτες στην Ανατολική Ευρώπη, κυρίως τη Wizz και τη Ryanair με έδρα τη Βουδαπέστη, σύμφωνα με την Bernstein.

naftemporiki.gr με πληροφορίες από Bloomberg





Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.