Home > TECH > Augmented Reality στη διαχείριση αποθήκης από την Coca-Cola Τρία Έψιλον
Augmented Reality στη διαχείριση αποθήκης από την Coca-Cola Τρία Έψιλον

Augmented Reality στη διαχείριση αποθήκης από την Coca-Cola Τρία Έψιλον


Επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) στη διαχείριση αποθήκης, με τη λειτουργία Vision Picking, χρησιμοποιεί η Coca-Cola Τρία Έψιλον στο Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη.

«Το Vision Picking ενισχύει την τεχνογνωσία των ανθρώπων μας και μας επιτρέπει να δημιουργούμε χιλιάδες παραγγελίες μικτών παλετών με μεγαλύτερη ταχύτητα, ευκολία και ακρίβεια. Η εξυπηρέτηση των πελατών μας γίνεται ακόμα πιο αποτελεσματική αλλάζοντας για πάντα τον τρόπο διαχείρισης της παραγγελίας στον κλάδο καταναλωτικών αγαθών», δήλωσε η Σουζάνα Ραρή, Διευθύντρια Εφοδιαστικής Αλυσίδας της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το Vision Picking λειτουργεί με τη χρήση ειδικών «έξυπνων» γυαλιών που παρέχουν όλη την πληροφορία που χρειάζεται ο εργαζόμενος χειριστής για να ολοκληρώσει καθημερινές εργασίες (π.χ. θέση ραφιού, προϊόν, ποσότητα, επιλογή προϊόντος). Ο χρήστης βλέπει σε μία οθόνη 7’’ τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει την παραγγελία. Στη συνέχεια επιβεβαιώνει με φωνητική εντολή την ενέργεια που θέλει να πραγματοποιήσει. «Η χρήση της τεχνολογίας Vision Picking κάνει ακόμα πιο αποτελεσματική την εξυπηρέτηση των πελατών μειώνοντας τις κινήσεις που πραγματοποιούνται από την παραγωγή, στο ράφι, και στα χέρια του καταναλωτή» σημειώνεται στην ανακοίνωση.

«Με αφετηρία την Ελλάδα και το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος της Θεσσαλονίκης, ο Όμιλος μας θα προχωρήσει σε χρήση της τεχνολογίας augmented reality για τη διαχείριση αποθήκης και στις 28 χώρες που δραστηριοποιείται», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Ηλιόπουλος, Group Warehouse & ICSC Product Manager CCHBC.

Το Κέντρο Διανομής Βορείου Ελλάδος στη Θεσσαλονίκη απασχολεί συνολικά 200 εργαζόμενους με υψηλή δέσμευση και εξυπηρετεί καθημερινά 963 πελάτες. Διαθέτει 14.020m2 στεγασμένο χώρο αποθήκης με χωρητικότητα 8.733 παλέτες. Από εκεί διακινούνται ετησίως 7,5 εκ. κιβώτια, εξυπηρετώντας συνολικά 67.600 παραγγελίες, ενώ περισσότερο από το 55% των παραγγελιών, αφορά μικτές παλέτες. Η τεχνολογία Vision Picking θα αξιοποιηθεί σταδιακά και σε άλλα διανεμητικά κέντρα της Coca-Cola Τρία Έψιλον.





Source link

Avatar

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *