Ο κινητήρας που τροφοδοτείται με νερό έχει υπάρξει το άγιο δισκοπότηρο της αυτοκίνησης ήδη από την εποχή του ατμού, η ιδέα φαίνεται όμως να έχει ξεχαστεί εντελώς τώρα με την άνοδο της ηλεκτροκίνησης.

Γι’ αυτό και η Yamaha προσέλαβε τον σχεδιαστή Maxime Lefebvre, για να μας θυμίσει τις αλλοτινές και μεγάλες φιλοδοξίες του μηχανοκίνητου κόσμου.

Yamaha XT 500 Η2Ο την είπαν και ο κινητήρας της βασίζεται σε μια αντλία νερού κλειστού τύπου, ώστε να ανακυκλώνει συνεχώς το νερό και να δίνει κίνηση, με τον ίδιο τρόπο που ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί με εύφλεκτα υλικά.

Δεν είναι βέβαια γνωστό πώς ακριβώς κινείται αυτή η αντλία, η πιο λογική εικασία είναι πάντως μέσω επαναφορτιζόμενης μπαταρίας.

Ο εκπληκτικός σχεδιασμός του Lefebvre αντλεί έμπνευση από το μυθικό σήμερα Yamaha XT του 1975, ένα μηχανάκι που κέρδισε ακόμα και το Ράλι Ντακάρ.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ





Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *