[ad_1]

Ξεπέρασε το αυτοκίνητο, ως μέσο μετακίνησης, το ποδήλατο στο Παρίσι και βρίσκεται τρίτο, με το περπάτημα να είναι μακράν πρώτο ως τρόπος μετακίνησης και να ακολουθούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς,…

Παρίσι: Το ποδήλατο κυρίαρχησε επί των αυτοκινήτων – Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

[ad_2]

Source link

Θώμη Κόρσου

Είμαι η Θώμη. Έχω έφεση στο γράψιμο και στην δημοσιογραφία. Blogger από το 2017 και γράφω και στο MinistryofMen!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *