Το Groupe Renault ανακοίνωσε την αναβάθμιση του εργοστασίου του στη Flins, προκειμένου να δημιουργηθεί το λεγόμενο Re-Factory, το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο κυκλικής οικονομίας, που είναι αφιερωμένο στην κινητικότητα και στόχο έχει το αρνητικό ισοζύγιο εκπομπών CO2, μέχρι το 2030. Αυτό το project, που είναι κομμάτι της στρατηγικής μεταμόρφωσης του Groupe, θα επιτρέψει στην μάρκα να επωφεληθεί από μία ταχέως αναπτυσσόμενη πηγή εσόδων, προσδιορίζοντας από την αρχή το βιομηχανικό της αποτύπωμα στη Γαλλία.

Σε πλήρη συνάρτηση με τις δεσμεύσεις του Groupe, το Re-Factory θα φιλοξενήσει τις εργασίες ανακαίνισης και του εργοστασίου στο Choisy-le-Roi. Το Groupe Renault οργανώνει υποστηρικτικές και εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τους εργαζομένους στη Flins και στην Choisy-le-Roi, προκειμένου να εξελίξουν τις δεξιότητές τους, στοχεύοντας στην απασχόληση περισσοτέρων των 3.000 ανθρώπων, μέχρι το 2030.

Η κλιματική κρίση και οι απαιτήσεις των πελατών, ώθησαν την Renault να διαμορφώσει τη στρατηγική του πάνω στους άξονες της ποιότητας και της ανθεκτικότητας των προϊόντων του, αλλά και αναφορικά με τον περιορισμό των ρύπων που εκπέμπουν.

Το Re-Factory, που πρόκειται να υλοποιηθεί μεταξύ του 2021-2024, θα εμπλέξει ένα μεγάλο δίκτυο συνεργατών, από πολλούς κλάδους (start-ups, ακαδημαϊκούς συνεργάτες, μεγάλες ομάδες, τοπικές αρχές κ.α.) το οποίο θα μοιραστεί σε 4 κέντρα δραστηριότητας (Re-Trofit, Re-Energy, Re-Cycle & Re-Start), των οποίων η εξειδίκευση θα υποστηρίζει όλο τον κύκλο ζωής του οχήματος, αξιοποιώντας τα βασικά συστατικά της κυκλικής οικονομίας (προσφορά, οικολογική σχεδίαση, οικονομία της πρακτικότητας, συντήρηση, επαναχρησιμοποίηση, ανακατασκευή, ανακύκλωση).

Αυτά τα 4 κέντρα, θα σχεδιαστούν ώστε να αλληλοεπιδρούν με το περιβάλλον τους (θυγατρικές, πελάτες, συνεργάτες κ.λ.π.), ενώ θα λειτουργούν αλληλοεπιδρώντας και συμπληρώνοντας το ένα το άλλο. Κατά αυτό τον τρόπο, για παράδειγμα, το κέντρο Re-Trofit θα μπορεί να αποστέλλει μεταχειρισμένα ανταλλακτικά στο κέντρο Re-Cycle, αλλά και να ανακτήσει ανακαινισμένα ή επαναχρησιμοποιημένα ανταλλακτικά. Το Re-Cycle θα μπορεί, μάλιστα, να προμηθεύει τα άλλα κέντρα με ανταλλακτικά και υλικά, αλλά και να αντλεί χρησιμοποιημένες μπαταρίες από το κέντρο Re-Energy, προκειμένου να τις προετοιμάσει για να χρησιμοποιηθούν εκ νέου, ως μπαταρίες δεύτερης ζωής.

Σε απόλυτη συνάρτηση με τη περιβαλλοντική στρατηγική του Groupe Renault, που στόχο έχει την επίτευξη του μηδενισμού του αποτυπώματος άνθρακα μέχρι το 2050, το εργοστάσιο στη Flins αποσκοπεί στο να γίνει το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο με αρνητικό ισοζύγιο εκπομπών CO2, μέχρι το 2030, βασισμένο στη θετική συμβολή του στις δραστηριότητες του οικοσυστήματος, για την απαλλαγή της κινητικότητας από τις εκπομπές άνθρακα. Αυτό θα το επιτύχει, επιδιώκοντας:

Αρνητικό ισοζύγιο άνθρακα στο τέλος της αναβάθμισής του, χάρη σε νέα προϊόντα και δραστηριότητες που συμβάλλουν στην αποφυγή εκπομπής ρύπων. Αυτή η στρατηγική απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα, βασίζεται, επίσης, στον περιορισμό των εκπομπών CO2 από τις δραστηριότητες του εργοστασίου στη Flins (κατάργηση της διαδικασίας βαφής, της συναρμολόγησης κ.λ.π.).

Δραστηριότητες με στόχο τη μικρότερη επιβάρυνση του νερού, αλλά και την περιορισμένη κατανάλωση ενέργειας και υλικών πόρων.





Source link

Θώμη Κόρσου

Έχω έφεση στους άνδρες με υψηλή τεστοστερόνη και με εξιτάρει ότι είναι αντρικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *